fredag 3 mars 2017

Fudge is the shit för ett blont hårsvall

För er som tycker att våren och sommaren dröjer och ni längtar tills solen bleker era ljusa hår, måste jag bara berätta om denna underbara produkten silver shampoo och conditioner från Fudge.
Hade läst lite om olika produkter, har även testat ett par av dem ett flertal gånger. Men de har inte hållit måtten, antingen har man behövt överanvända produkterna, och sen har de torkat ut håret så när man sköljt ur dem har håret mer eller mindre varit som ett svinto. Inte det minsta kul med super torrt hår när man har ett lockigt hår som gärna vill bli frissigt om man inte vårdar det och återfuktar. 
Men ska visa bilder före och efter så får ni se varför jag bara ÄLSKAR dessa produkter!!!

Bild före, när man inte har något att jämföra med tycker man ju att detta är ljusblont....
Bilder efter Fudge behandling
Och vips så var håret så där platinablont som jag bara älskar :D
Bilderna är tagna i samma ljus.

Jag passade på att skicka efter lite andra nya produkter igen, har kört goldwell förut och de funkar riktigt bra. De är dryga produkter och luktar så där himmelskt som man luktar när man går ut från frissan vet ni ;)
Jag kör självklart reparerande och mycket återfuktande produkter för att slippa min frissighet. Jag har även köpt mig en ny rundborste och en hårfön så nu är det hårvård all in. Ni som varit gravida vet att efter förlossningen kommer dagen då håret bara rasar.. Inte kul men bara gilla läget och vårda det ordentligt. Jag hade velat börja äta mina Panto 3, för hår och naglar men de innehåler något som kan överföras i bröstmjölken så jag får vänta med det tills lillan bara äter mat. 

Nu är iallafall mit hår så ljust så mitt löshår med klipps från rapunsel passar igen, det tackar vi så mycket för. Jag skulle ha bokat en tid hos frissan men ska försöka bita ihop en månad till och spara lite på håret, jag är rätt mörk i botten så jag tycker ju att 5-6 veckor räcker för att jag ska känna mig för mörk igen. Det är ju en vana och säkerligen är det bara jag som stör mig på min skunkrand :D Ja en sak är säker att mörk kommer jag aldrig bli igen, tittar jag på bilderna så ser det inte så hemskt ut, men jag känner mig verkligen inte bekväm med mörkt hår.
Bilderna är från mörk till uppljusning igen.
Ja värdsliga ting, men ack så viktigt för självkänslan.

Kramar Therese










2 kommentarer:

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) Kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
Genom drogunduspellcaster@gmail.com

Bruce Dorothy sa...

Hej jag heter Bruce Dorothy. Jag är ute för att sprida denna goda nyheter till hela världen om hur jag fick min ex make tillbaka. Jag blev galen när min man lämnade mig och mina två barn för en annan kvinna i över tre månader, Men när jag träffade en vän som introducerade mig till Dr Ade, den stora budbäraren till Oracle of Great Adespeltemple. Jag berättade mitt problem för Dr Ade om hur min ex-man lämnade mig och mina två barn och också hur jag behövde jobba i Ett mycket stort företag. Han sa bara till mig att jag har kommit till rätt ställe var jag kommer att få mitt hjärta längtan utan några biverkningar. Han berättade för mig vad jag behöver göra, efter det hade gjorts 24 timmar senare, Min ex-man ringde mig i telefon och sa förlåt för att leva mig och barnen förrän nu och en vecka efter att min man ringde mig för att be om förlåtelse, en månad senare blev jag uppmanad till intervju i ett mycket stort företag här i USA Var jag tvungen att arbeta som verkställande direktör .. tack tack till Dr Ade du kan kontakta Dr Ade Throug H den här e-postadressen, Adespelltemple @ gmail.com. Ring eller Whatsapp honom på +2348148487280.

Related Posts with Thumbnails